preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Školsko zvono

  1. SMJENA
1. 8.00 8.45
2. 8.50 9.35
3. 9.50 10.35
4. 10.50 11.35
5. 11.40 12.25
6. 12.30 13.15
7. 13.30 14.15
8. 14.20 15.05
9. 15.10 15.55
10. 16.00 16.45

 

Portal udruge "Kultura, mediji i edukacija"- ARTHEA

Društvena mreža Glocal art za znanstveno-umjetničke projekte

Kutak za roditelje

Prelazak učenika iz četvrtih u peti razred

Mnogi roditelji smatraju da je škola isključivo briga djece i učitelja. Roditelji bi trebali shvatiti kako je za uspjeh djeteta u školi od presudne važnosti bolja komunikacija roditelja i djece, a isto tako i komunikacija roditelja i učitelja. Većina roditelja strahuje kada dijete završava četvrti razred i prelazi u takozvane više razrede. Postoje i opravdani razlozi tih strahova.


Što se zapravo dešava u višim razredima?

 

    1.  Novi predmeti (zemljopis, povijest, tehnička kultura, informatika).

    2.  Novi učitelji (svaki sa svojim zahtjevima).

    3.  Više sati provedenih u školi.

    4.  Veća količina gradiva za učenje.

    5.  Veći zahtjevi u smislu samostalnosti u učenju.

    6.  Dijete više vremena provodi samo dok roditelji rade, odlazi na razne aktivnosti i

         sl.

 

No, ne izgleda sve tako strašno. Što je važno?

 

Na prvom mjestu je komunikacija roditelja s vlastitim djetetom, prepoznavanje njegovih osjećaja i razumijevanje njegovog ponašanja.Tijekom četvrtog razreda potrebno je dijete osamostaljivati u pisanju domaćih zadaća i učenju. Nemojte umjesto njega čitati, rješavati zadatke i govoriti mu što je važno u određenom gradivu. Potičite ga na samostalno učenje koje će te vi nadgledati i kontrolirati (dok se dijete ne osamostali). Važno je da to dijete učini samo. Ako vaše dijete ima određene teškoće u učenju, vaša pomoć mu je neophodna.

 

Kako pomoći djetetu pri učenju?

 

    1.  Rasporediti gradivo učenja.

    2.  Rasporediti vrijeme učenja.

    3.  Uputiti ga u neke metode bržeg i lakšeg zapamćivanja (podvlačenje u tekstu,

         bilježenje bitnoga, naslovljavanje, izrada sažetaka ili umnih mapa, povezivanje

         s prijašnjim znanjem, traženje primjera, prepričavanje svojim riječima itd.)

 

Sanja Horvat Sinovčić

 

Tekst je preuzet s hrvatskog obrazovnog portala Zbornica



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Administrator   datum: 18. 3. 2015.

OŠ IGK SB @

Više o školskim događajima pogledajte na ...

YouTube videozapisi  FaceBook grupa


Tražilica



Udžbenici

Popis udžbenika za 2023.-2024.:


e-Dnevnik


Microsoft Office 365


Projekti


Poveznice


Korisni linkovi




preskoči na navigaciju