preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Školsko zvono

  1. SMJENA
1. 8.00 8.45
2. 8.50 9.35
3. 9.50 10.35
4. 10.50 11.35
5. 11.40 12.25
6. 12.30 13.15
7. 13.30 14.15
8. 14.20 15.05
9. 15.10 15.55
10. 16.00 16.45

 

Portal udruge "Kultura, mediji i edukacija"- ARTHEA

Društvena mreža Glocal art za znanstveno-umjetničke projekte

NASLOVNICA-Vijesti

H.O.P.E. (Have Only Positive Energy) eTwining projekt

Ove školske godine učenici petih razreda bili su uključeni u etwining projekt H.O.P.E (Have Only Positive Energy). Ciljevi projekta bili su širiti pozitivne misli i  ideje, razvijati samopoštovanje i samopouzdanje, razvijati empatiju, promicati toleranciju, solidarnost i međusobno poštovanje, unapređivati znanje engleskoga jezika, razvijati digitalne i socijalne vještine. U projektu je sudjelovalo 11 škola iz Poljske, Moldavije, Francuske, Turske, Grčke (6 škola) i Hrvatske. Tijekom projekta učenici su odradili mnogobrojne zadatke. Započeli smo s upoznavanjem drugih gradova i škola. Zatim su slijedili zadatci kojima je cilj bio osvijestiti važnost pozitivnoga stava, samopouzdanja i samopoštovanja u našim životima.


Jedan od zadataka bio je i stvaranje vodiča za pozitivno razmišljanje u kojemu su učenici promišljali o područjima u životu koja ih čine sretnima, pozitivnim osobinama i osjećajima, karakteristikama samopouzdane osobe … Bavili smo se i  pitanjem sigurnosti na internetu na zanimljiv i zabavan način tako što smo stvorili zajedničku igru o internetskoj sigurnosti u alatu Geniallly.

Posebno poglavlje u projektu bio je zadatak stvaranja scenarija pozitivnoga djelovanja: osmišljavali smo aktivnosti kojima je bio cilj razvijati empatiju, toleranciju, prihvaćanje, solidarnost u međusobnim odnosima. Tako je svaka škola morala osmisliti priču koja je sadržavala neku problemsku situaciju. Zatim su učenici davali prijedloge rješenja pojedinog problema, ali na temelju priče koju je osmislila neka druga škola. Nakon toga stvarali su dramske dijaloge na osnovu određene priče. Snimali dijaloge i nastojali svojim glasovima dočarati određenu problemsku situaciju. Na kraju stvarali su ilustracije inspirirane  pojedinom pričom.  

Zanimljivost ovog zadatka leži i u činjenici da su tijekom rada na njemu učenici mogli vježbati empatiju na različitim primjerima/pričama što je sigurno značajno doprinijelo boljem razumijevanju ove ljudske osobine.  

Na kraju treba reći da je važan aspekt projekta bila je mreža suradnje koja je u svim zadatcima projekta bila kvalitetno ostvarena.

Blanka Rajšić i Marija Matić



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Josip Đurđević   datum: 26. 5. 2022.

OŠ IGK SB @

Više o školskim događajima pogledajte na ...

YouTube videozapisi  FaceBook grupa


Tražilica

Udžbenici

Popis udžbenika za 2023.-2024.:


e-Dnevnik


Microsoft Office 365


Projekti


Poveznice


Korisni linkovi




preskoči na navigaciju